Ha valaki ismeretlenül lép be az internetes boltodba, biztosan nem a szavaidnak, sokkal inkább a saját szemének fog hinni. Ráadásul, ha interneten keresztül árusítasz, azt is pontosan tudod, hogy az emberek mennyire impulzuséhesek, és azt is belátod, mennyire fontos ezt az igényt is minden körülmények között kielégíteni. Szokták mondani: egy jó kép többet mond ezer szónál. A termékfotók esetében ez nem csak azért igaz, mert a képek a reális információkon kívül hangulatot, benyomást keltenek, vagy éppen emlékeket és életérzéseket is fel tudnak idézni, hanem azért is igaz, mert ezer szót az emberek csak nagyon ritka esetben szeretnek egy termékről elolvasni.

Ezen információk tudatában nehezen tudom elképzelni, hogy azt gondolod, az eladni kívánt termékeidről készült fényképek minősége számodra nem fontos. És biztosan Neked azt sem kell elmagyarázni, hogy a profi eredmény érdekében miért érdemes egy gyakorlott termékfotós segítségét, szakértelmét és felszerelését igénybe venni.

De nem csak egy terméket kell a neten eladni

Az online térben nagyon sok az impulzusvásárló, aki ugyan szándékosan nem keres, de ha valami neki tetszőt lát meg, azt megveszi. A célirányos vásárló pedig az interneten is tudatos, de persze így is remekül lehet rá akár észrevétlenül is hatni. Egy jó fotó nem csak eladja helyetted a termékedet, de azt is elmondja a vásárlóidnak: “máskor is vásárolj itt, mert ez a webáruház igényes, ezért biztosan megbízható!” A profi fotóiddal tehát nem csak eladtál egy vagy több terméket, de magadat a konkurenciádhoz képest előrébb is pozícionáltad a vásárlók szemében. A jó fotókra elköltött összeget ezért mindenképpen gondold egy jól megtérülő befektetésnek!

Fényképezni mindenki tud…na persze…

Halálos unalomig ecseteltük már mi is, hogy a mobiloddal nem fogsz tudni olyan minőségű képeket készíteni webáruházadba, mint egy profi. De ha azt hiszed, hogy ennek a megállapításnak csupán a fényképezőgéphez van köze, akkor Te még mindig nem érted a lényeget. A termékfotó minősége nem csak az eszközökben áll, amivel készítették, sokkal inkább a látásmódban, amit a fotós tesz majd hozzá a végeredményhez. Mert az ő fejében már létezik a kép, és ő tudni is fogja, mi a megfelelő megvalósítás helyes folyamata. Az pedig csak hab a tortán, hogy egy igazán profi fotós a még jobb eredmény érdekében az eszközeit is nagy odafigyeléssel megválogatja. De ha ez nem lenne, és csak az az ominózus mobil állna rendelkezésre, akkor is egészen biztosan jobb és hatásosabb képet készítene nálad.

 

…néha mindenkire ráfér egy jó filter!

A háttér, a fények, a kompozíció, a fotózási szög… nagyon sok minden befolyásolja egy termékfotó minőségét. De miután elkészült a kép, nagyon sok esetben csak az után kezdődik a munka oroszlán része, mert a fényképek az utómunka következtében válnak igazán tökéletessé. A jó utómunka kiemeli a fontos részleteket, elrejti az esetleges apró hibákat, de mindezt úgy, hogy nem kelt a fotózott tárgyról hamis képet. A hosszú távon sikeres kereskedői stratégia megköveteli az őszinteséget. De fontos leszögezni, hogy ahogyan magunkról is csak a legjobban sikerült képeket töltjük fel az internetre (sokszor nagyon komolyan filterezve), úgy termékeink esetében is ügyelnünk kell rá, hogy azokat a lehető legjobb színben mutassuk be vásárlóközönségünknek!

Miért bízd hát meg a Boom Premier Studio-t termékfotózással?

Ha még mindig úgy érzed, nem vagy meggyőzve igazán arról, mije is van egy fotósnak, amid neked nincsen, akkor figyelj, mert most összefoglalom.

Egy termékfotósnak van határozott elképzelése arról, hogy milyen képektől fog a webáruházad profinak és egységesnek kinézni. Van rálátása, hogy a termékedet hogyan kell egy fotón szépen és igényesen bemutatni. Van szakmai tudása hozzá, hogy ezt az elképzelést meg is valósítsa. Van emellett profi felszerelése. Van jó fényképezőgépe, amivel hatalmas felbontású képeket tud készíteni, így a legapróbb részletekig be tudod majd mutatni terméked. Vannak jó lámpái, alkalmas hátterei, így nem okoz számára gondot sem kicsi termék fotózása, de az sem gond, ha a terméked nagy. Az egyik legfontosabb szempont, hogy van ideje és türelme a profi munkához, így Te ahelyett, hogy a fotózással töltenéd az idődet, fejlesztheted a saját cégedet. Ha megbízod a fotóst, abból te biztosan profitálni fogsz, mert időt spórolsz és a jó képek által generált plusz vásárlókkal pénzt is keresel. Ne gondolkozz hát tovább, hiszen előbb-utóbb ezt úgy is meg fogod lépni! Bízz meg a feladattal egy profi céget, ahol a termékeidről hatásos fotókat, vagy akár reklámfilmet is készítenek, és hidd el ha azt mondom, ezt a döntésedet biztosan nem fogod megbánni!