Vállalkozásodnak még nincs reklámfilmje? Akkor ne gondolkozz tovább, azonnal csináltatnod kell!

A reklámfilmekkel kapcsolatosan rengeteg tévhit és közhiedelem van az emberek fejében, így talán a Tiédben is. Lehet, hogy azt gondolod, egy reklámfilm készítés nagyon drága és körülményes, hogy ezt csak a legnagyobbak engedhetik meg maguknak, és biztosan olyan gondolatod is van, hogy a reklámfilmek igazán jól csak a tévében működnek. Különben is, ma már mindenkinek van kamerája a telefonján, hát kinek kell ehhez egy komplett stáb? – gondolhatod. Miért is ne lehetne otthoni körülmények között reklámfilmet készíteni…

Nem akarok általánosítani, de az a tapasztalatom, hogy nagyon sok kisebb cég vezetőjének ezek a gondolatok járnak a fejében, és ezért nem mernek belevágni egy profi reklámfilm elkészítésébe. Remélem, hogy Te átlátod, miért olyan fantasztikus befektetés a profi videó, és azt is tudod, hogy sokszor a legkisebb cégnek lehet erre a legnagyobb szüksége, de ha mégsem, akkor mindenképp maradj itt, mert mielőtt eldöntöd, hogy élsz-e ezzel a lehetőséggel vagy sem, igazán érdemes lenne ezen az oldalon tovább olvasnod!

Reklámfilm, ahogyan a tapasztaltak látják

Akik már éltek a lehetőséggel és elkészíttették image filmjüket, termékbemutatójukat vagy promóciós videójukat, biztosan nem szkeptikusak, hiszen saját szemükkel látják az eredményeket. A profin kivitelezett vizuális tartalmak hatalmas bizalomszerző és márkaépítő jelentőséggel bírnak. Egy jól felépített reklámfilm pedig nem csak statikus módon mutat be egy terméket, vagy szolgáltatást, mint egy kép vagy egy egyszerű szöveg, hanem érzékletesen elmeséli az eladni kívánt termék történetét. A jó reklámfilm megmutatja, milyen élményt élhet át az érdeklődő, bevezeti őt egy számára még talán ismeretlen, de a jelenleginél vonzóbb világba, és ezzel olyan ösztönzést ad a vásárlásra, aminek kevesen tudnak ellenállni!

Amatőr kontra profi reklámfilmek

Nagyon nagy a valószínűsége, hogy eszedbe jutott az a gondolat, hogy ha a videónak ilyen nagy a marketing ereje, akkor mindjárt nekiállsz, és csinálsz egyet a telefonoddal. Nem fogom azt mondani, hogy ne tedd, mert nem lenne korrekt veled szemben!  Te is készíthetsz rengeteg jól működő kisfilmet az internetes oldalaidra. Élőzz egyet Facebookon vagy Instagramon, akár készíts egy használati tutoriált, és ha jól átgondoltan teszed mind ezt szinte biztos, hogy működni is fognak! De ne keverjük ezeket össze egy PROFI REKLÁMFILMMEL!

Ahhoz, hogy Te saját gyártású, de profi reklámfilmet készíts, tisztában kell lenned a forgatókönyv írás és forgatástervezés rejtelmeivel, szükséged lesz profi képrögzítő eszközre, talán mikrofonra, de világításra szinte mindenképpen, értened kell azok profi használatához és az utómunkálatokhoz, és az sem árt, ha az animációk területén is van némi alapismereted. Mit gondolsz, érdemes elkezdened kitanulni a filmes szakmát, vagy érdemesebb, idő- és költséghatékonyabb lenne megbízni a feladattal egy reklámfilmkészítő céget?

 

Valós számok mutatják az eredményeket

Sokat beszéltünk már a reklámvideók eredményességéről, de arról még nem esett szó, hogy ezt számokkal is tudjuk igazolni. Mivel az érdekes és figyelemfelkeltő videókat az emberek szívesen megnézik, a jókat pedig sokszor ismerőseiknek is tovább osztják, így olyan mértékű organikus látogatottságot érhetsz el egy ilyen kisfilmmel, amire korábban vágyni sem mertél. Ha pedig az egész folyamatot megtámogatod egy fizetett hirdetéssel is, az eredmény biztosan számodra is teljességgel hihetetlen lesz. A Boom Premier Studio eddigi reklámfilmjei mind egy szálig nagyszerű eléréseket hoztak, és mindegyikből nagy számú konverzió is realizálódott a megrendelők számára.

Érted már, miért van reklámfilmre szükséged?

Ha figyelmesen olvastál a sorok között, most már Te is láthatod, hogy nem csak a nagyvállalatoknak van szükségük nívós reklámfilmre. Sőt! Egy kisvállalkozás számára még nagyobb lehet egy ilyen videó jelentősége, hiszen a lehetséges óriási nézőszám meghozhatja a régen várt nagy áttörést és magasabb szintre emelheti a céget. Ha szolgáltató vagy, ha kereskedő, minden esetben maximálisan ki kell használnod az online tér adta lehetőségeket, és itt egy igazi adu a reklámvideó is, amit a legtöbb forgalom realizálása érdekében fontos lenne mihamarabb bevetned! Ha nem készültél még fel arra, hogy a vásárlók igazán igényesnek és megbízhatónak gondoljanak, hogy a konkurenciád vevői a továbbiakban inkább téged keressenek, akkor semmiképpen ne csináltass reklámfilmet! Ha viszont nem félsz a változástól, és szeretnéd mielőbb begyújtani a rakétákat, hogy nagy lépésekben haladhass előre a csúcsig, akkor ne habozz, kérj még ma a Boom Premier Studio-tól árajánlatot!