Szolgáltatások

Marketing

Ne a marketing költségen spórolj, hisz az bevételt termel! 

Egy jól működő vállalkozás esetében a költségvetés tetemes részét teszi ki a marketingre elkülönített erőforrás. És az is elmondható, hogy ebből zömében az interneten és digitális médiumokon keresztül történő megjelenésre és hírdetésre érdemes költeni, és csak kis részben az offline hírdetésekre. A Facebook- és Googlehírdetések fontosságát már egyre kevesebben vitatják, de csak kevesen tudják, milyen szakszerű pontossággal lehet ezeket becélozni, és ezzel profitot maximalizálni. Emellett pedig arra is van lehetőség, hogy eredményeinket elemezve folyamatosan frissítsük és javítsuk hírdetési stratégiánkat. Meg kell említenem, hogy e két nagy hírdetési orgánum mellett mennyire fontos például még a Youtube és az Instagram adta lehetőségeket is kiaknázni. És persze arra is odafigyelni, hogy melyik felületet hogyan használják a jelenlévők, tehát milyen képi anyagot érdemes magunkról az adott platformon feltüntetni.

Én nem tartom szerencsésnek, ha egy vállalkozás vezetője mindent maga akar elvégezni. Önmagam is tapasztaltam, hogy érdemes teret engedni egyes feledatok elvégzésére külső segtségnek. Ugyan ez rövid távon kiadást jelent, de hosszú távon sok idő és energia megspórolásával elérhető, hogy mindenki a maga területén érjen el sikereket. A szakmai munkát végezd Te a cégedben, az online megjelenésedet pedig bízd csak rám!

Termékfotó

Egy jó kép eladja a terméket!

A rendkívül elterjedt online értékesítés során szinte a legfontosabb feladat, hogy képek segítségével pontosan be tudjuk mutatni termékeinket. Egyáltalán nem mindegy ugyanis, hogy milyen termékfotókat használunk webáruházunkban, hiszen az érdeklődők többsége a látott képek alapján fog döntést hozni a vásárlásról. Lehet akár milyen pontos leírásunk, ha a látvány nem meggyőző, még ha mi kedvező árakkal is dolgozunk, a vásárlók többsége egy bizalomgerjesztően igényes helyen szeretné ott hagyni a pénzét. A feladat tehát az, hogy mi is ilyenné váljunk. A legtöbb webshop a gyártótól kapott képeket használja, ami sok sebből vérző megoldás lehet. Talán a legfontosabb probléma vele, hogy nagy valószínűséggel ezek a képek más internetes áruházakban is elérhetőek. Valamint ha különböző gyártók termékeit használjuk, sem méretben sem látványban, de sokszor még minőségben sem fogunk tudni ugyan olyan képeket használni. Ezért aztán mindenképpen ajánlatos saját fotókat készíteni termékeinkről. A feladat nem is tűnik olyan nehéznek, azonban mégsem olyan egyszerű, mint gondolnánk. Egy profi termékfotózás eszközei, mint például a háttér, fények, profi fényképező, megfelelő objektív… és még sorolhatnánk, nem mindenhol áll rendelkezésre. És a megfelelő fotós szaktudás, valamint az utómunkához szükséges programok ismerete is elengedhetetlen, ha valóban profi módon szeretnénk termékeinket megjeleníteni.

A fent elmondottak után szerintem már Te is pontosan érted, miért érdemes a termékfotózásba befektetni. Az én dolgom pedig a profi képek megvalósítása, hogy Neked rengeteg időt és energiát megspórolva, már csak az igényes weboldalad hozta termést kelljen learatni!

Reklámfilm

A videó megmutat mindent. amit már a kép nem tud!

Jogosan merülhet fel a kérdés, hogy ha már vannak jó minősgű, mindent részletesen bemutató termékfotóink, mi szükség egy termékvideóra is mellé. Nos, nagyon fontos, hogy a két vizuális megjelenítő eszközt ne hasonlítsuk össze, hiszen teljesen más mindkettő marketing funkciója. Míg a kép arra hivatott, hogy minnél pontosabban ismertesse a terméket fizikai valójában, addig a videó inkább egy érzést, hangulatot közvetít és ilyen módon igyekszik megismertetni a termék tulajdonségait és előnyeit, akár használat közben. És a videó nem csak tárgyak, de szolgáltatások ismertetésére is kiválóan alkalmas. Ki tudna a Te termékedről lekesebben és szakértőbben beszélni, mint mondjuk Te magad, vagy egy vásárlód, aki már használta, mondjuk egy interjúban? Az is tény, hogy az emberek nagy többsége nem szívesen olvas már hosszú szövegeket, így ha nem csak pár mondatban szeretnéd vállalkozásod, terméked vagy szolgáltatásodat bemutatni, érdemesebb azt egy videóban, szóban és képekben, mint írásban megtenni.

Mint az már ismeretes, az internet dzsungelében csak rendkívül minőségi és profi megjelenéssel lehet kitűnni, így Te is biztosan egyetértesz azzal, hogy erre a feladatra mindenképpen érdemes profi segítséget igénybevenni!

Iratkozz fel legfrisebb híreinkért!

Cím (levelezési)

1119, Budapes Andor utca 21/C

Telefon

+36 70 679 1103

Email

info@boompremier.hu