Így éred el offline az ügyfeleidet

Ne gondold, hogy a szórólap egy múltszázad beli marketing eszköz…

Nézzünk egy példát, miért is fontos még ma is a szórólap

Tegyük fel, hogy egy lakótelepen van az üzleted, legyen az bármilyen is. A pontos példa kedvéért, legyen most szó egy szépségszalonról. A szalon egy olyan lakótelepen van ahol kb. 10.000 ember él, és ami fontos, hogy ez a szalon már 3 éve ugyan ott van, egy 10 emeletes panel földszinti üzlethelységében. Tegyük fel, hogy a lakótelepen élők fele gyerek, a maradék fele meg férfi – ők ugye kevésbé járnak szépségszalonba -, így marad potenciálisan 2.500 nő, aki ha tudna rólad, valószínűleg eljárna hozzád.  Gondolod, hogy mind a 2.500 nő tud rólad, aki a lakótelepen él? Sajnos azt kell mondjam, szerintem még sokan azok közül sem, akik ugyan abban a házban élnek, ahol a Te szalonod van!

Már csak ennyi időd maradt

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

Ugye, Te sem akarsz olyan potenciális ügyfeleket elveszíteni, akik biztosan bemennének hozzád?

MOST itt a lehetőség, hogy 33.000 Ft helyett 25.000 Ft-ért legyen vevőszerző szórólapod!

A kedvezmény csak 2020.02.29-ig tart! Ne maradj le, kérd most!

 

De hogyan érd el, hogy minél többen tudjanak rólad?

Ez nagyon fontos kérdés, de ha már itt vagy, akkor talán tudod is a megoldást. Igen, SZÓRÓLAPPAL. Ha minden postaládába kerül egy a szórólapodból, garantáltan sok nő el fog gondolkodni azon, hogy igénybe vegye a szolgáltatásodat, hiszen 2.500 potenciális vendégről beszélünk. Érted már, miért nem elvault marketing eszköz a szórólap?

Gondold el, eddig vajon mennyi potenciális ügyféltől estél el azért, mert nem is hallott rólad? De hol is hallott volna? Hírdettél online? Van Facebookod? Van Instagramod? Az, hogy otthonosan mozogsz az online térben nagyon fontos és szükséges, de mi van azokkal, akik nincsenek fent a közösségi oldalakon? Vagy lehet, hogy fent vannak, de mégsem hallottak rólad, mert mondjuk pont nem került szemük elé a hirdetésed.  Ezeket az ügyfeleket elengednéd, vagy inkább megfognád egy egyszerű és relatíve olcsó marketingfogással, amit most ráadásul még kedvezményesen is vehetsz igénybe?

Most biztos azt gondolod: oké, de a szórólapokat úgyis kidobják…

És ebben teljesen igazad is van. A sztórólapokat mindenki kidobja! De! Az igazán figyelemfelkeltőeket el is olvassák, mielőtt a kukába helyezik őket. Ha sikerül egy olyan ütős grafikával és olyan személyreszóló mondattal összeállítani szórólapodat, mely pár másodperc alatt betalál, nem kell azon aggódnod, hogy a kukába kerül majd, hiszen mielőtt bárki is kidobja, biztosan felírja a telefonszámodat.

Az is lehet, hogy éppen most nem aktuális neki a szolgáltatásod. De mit gondolsz, ki fog legközelebb először eszébe jutni, ha majd mégis kelleni fog neki? Veled is volt már olyan, hogy eszedbe se jutott pizzát enni, de mikor megláttad a szórólapot, rajta a nyúlós sajttal és az ínycsiklandó feltéttel, egyszerűen nem bírtál ellenálni?

Már csak ennyi időd maradt

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

Kérd most a VEVŐSZERZŐ szórólapot

Most 8.000 Ft kedvezményel a Tiéd lehet egy figyelemmegragadó, vevőszerző szórólap.

Ne maradj le! A kedvezményt csak 2020.02.29-ig veheted igénybe

Milyen szórólapot kapsz 25.000 Ft-ért?

1.000 db A6-os méretű szórólapot, tervezéssel és nyomtatással. Olyat, ami egyedi, figyelemfelkeltő, és profin van megszövegezve a lehető legnagyobb eredmény elérése érdekében.

Neked csak annyi a dogod, hogy elmond, mi az elképzelésed és mi megvalósítjuk, hogy Te a legtöbb vevőt vonzd be a vállalkozásodba. Ez most tényleg egy kihagyhatatlan ajánlat! Kérd még ma, mert a kedvezmény csak

2020.02.29-ig tart!

 

Érdekel a szolgáltatás!

Töltsd ki az ürlapot, amennyiben érdekel valamelyik szolgáltatás! 

Az ürlap kitöltése még semmilyen kötelezettséggel nem jár, miután elküldted, 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot, hogy megbeszéljük a részleteket!